PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Tuesday, November 03, 2009

*
آنفولانزاي خوكي كاري كرده كه مردم به ايدز فكر نكنند. توي سوئد هر كجا ميري صحبت از واكسن و عواقب نزدن آن است. من كه خودم به شخصه موندم چكار بكنم. هميشه معتقد بودم سري كه درد نميكنه را نبايد دستمال بست. عيال ميخواد واكسن بزنه, در مورد بچه ها هم از من ميخواد تشويقشون كنم كه واكسن بزنن. برام كمي سخته تصميم گرفتن. به بچه ها گفتم هر طوري كه خودتون صلاح ميدونيد عمل كنيد. دولت سوئد براي همه جمعيت كشور واكسن تهيه كرده, و در مدارس, درمانگاه, و بيمارستانها مردم را گروه گروه واكسن ميزنند. با مادرم تلفني صحبت ميكردم. ازش پرسيدم واكسن زدي؟ گفت نه نزدم. بهش گفتم اينجا دولت براي 9 ميليون و خورده اي آدم واكسن خريده, و دارن گروه گروه ميزنن. قاه قاه خنديد. بعد از مرگ پدرم اين اولين باري بود كه صداي خنده مادرم را ميشنيدم. ته دلم از اينكه خنده بر لباش آمده خوشحال بودم. بهش گفتم مادر جان به چي ميخندي؟ گفت كمي بي ادبانه است. گفتم چي؟ گفت علت خنده ام. گفتم بگو بذار ما هم بخنديم. گفت ببخشيد اينجا دولت براي 70 ميليون واكس ِ ان خريده, و به همه يكجا زده :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin