PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Sunday, June 28, 2009

*



حالم خيلي بد است. ديشب تا صبح خوابم نبرد, بغض در گلو دارم. چمنهاي حياط خانه در اين يك هفته كه من ايران بودم بلند شدند. دستم به ماشين چمنزن نميرود. در هفته اي كه گذشت دهها جوان سرزمينم را خاموش كردند, و صدها نفر را به اسارت گرفتند, همه به بهانه تداوم حكومت. حاكمان ظالم.

Saturday, June 27, 2009

*
امروز برگشتيم سوئد, اما دلمان با مردم ايران است.

Thursday, June 25, 2009

*
اينجا آنلاين شدن كار آساني نيست. اعصاب از پولاد ميخواهد. بنازم صبر و تحمل اين ملت مظلوم را..... كاش پدرم يكماه بيشتر زنده بود و با چشم خود ميديد جوانان را, كه با دست خالي چگونه با اين مزدوران خوناشام, از جان گذشته در نبردند. ديروز رفتم اطراف ميدان بهارستان, و با چشم خودم ديدم دختر و پسر شانه به شانه جلوي گلوله و گازاشكاور دژخيمان با دست خالي ميجنگيدند. پليس ضد شورش, و لباس شخصيها روي طالبان را سفيد كردند. اينها انسان نيستند. جوانان شعارهاي تحريك آميز ميدهند. بهتر است در اين برهه از زمان به شعارهاي مدني كفايت كنند. ما همه مرگ اين رژيم را ميخواهيم, اما لزومي ندارد آن را بزبان بيآوريم. اينها انسانهاي دگم هستند, و از شعارهاي تحريك آميز انرژي ميگيرند. هم نسليهاي من كه صاحب زن و بچه هستند به دليل مسئووليت خانواده, توان شركت را در خود نميبينند! موبايل من را پليس گرفت و جلوي چشمم خرد كرد. يكي از لباس شخصيها ميخواست من را بازداشت كند, اما پليس نگذاشت. گفت موبايلش را ديدم فيلم نميگرفت! گفتم پس چرا شكستيش؟ گفت براي اينكه فيلم نگيري!! اينها خودشان هم نميدانند دارند چكار ميكنند.

Friday, June 19, 2009

*
فردا براي برگزاري مراسم چهلم پدرم با برادرم ميريم ايران. عيال من و عيال اخوي به لحاظ نگراني بچه ها تصميم گرفتند از شركت در مراسم صرف نظر كنند. مادرم با مسافرت ما به ايران شديداً مخالف است. ترجيح ميده خيلي خلاصه و با حضور جمعي از فاميل در منزل پدري و بدون حضور ما سر و ته قضيه را همبياره, ولي من و برادرم اين را قبول نكرديم. دروغ است اگر بگويم نگران نيستم, اما اگر بلايي هم سر ما بيايد آمده. خون ما از آنهايي كه در خيابانها صداي اعتراض بلند كردند, ضرب و شتم ميشوند و گلوله به سر و سينه شان اصابت ميكند رنگينتر نيست. من رأي ندادم, اما در شرايط فعلي بايد همه سبز باشيم, ولي با چشمان باز.
طرح ازعبدالقادر بلوچ
در راديو سوئد شنيدم پژوهشگري گفت: دمكراسي گاهي به لحاظ اجبار در رعايت قانون شكست ميخورد. اما حضور بيشتر شهروندان و انبوه جمعيت راه رسيدن به هدف را هموار ميكند.

Wednesday, June 17, 2009

*
راستش من نميدانم اين نامه اسكن شده و آمار مندرج در آن صحت دارد يا خير, اما بودنش را در وبلاگ آبنوس بهتر از نبودنش تشخيص دادم. از داخل ايران به دستم رسيد. براي روئيت در اندازه بزرگ روي عكس كليك (تقه) كنيد.


اينجا را تقه بزنيد! IRAN: A Nation Of Bloggers

Tuesday, June 16, 2009

* عكس لباس شخصي, براي شناسائي در روز قيامتشان!!


براي ديدن در كادر بزرگ روي عكس كليك كنيد
مشخصات فرد قداره بند چاقوکش در عکس بالا سمت راست (دایره زرد): نام و نام خانوادگی: محمد جواد فرحبخش درجه: سرگرد پاسدار محل خدمت: قرارگاه ثارالله تهران محل سکونت: تهران، شهرک شهید محلاتی، فاز 3، محله 6، بلوک 17، طبقه سوم، شماره 162 شماره موبایل: 09121256274
منبع: پيك ايران

Monday, June 15, 2009

* اولين شهيد.
دوستان مقيم خارج. در هر كجاي دنيا كه هستيد, با روزنامه و تلويزيون محل اقامت خود تماس بگيريد, و مسوولان را در جريان روند اعتراضات مردم ايران و واكنشهاي دولت وقت بگذاريد.


پي نوشت:
بیانیه رهبر حزب چپ سوئد در مورد جنبش مردم ایران : از اعتراض های داخل ایران حمایت کنید!

ناآرامی های روزهای اخیر که در پیوند با انتخابات ایران است از بزرگترین اعتراضهای دهه های گذشته این کشور به شمار آید و بینانگر ناخرسندی ناشی از ستم به زنان و نبود حق سندیکائی و سیاسی در ایران است. پیش از انتخابات ریاست جمهوری ستم بر مخالفان افزایش یافت و شامل کسانی شد که در مورد انتخابات اظهار نظری کرده یا سیستم سیاسی را مورد انتقاد قرارداده بودند. در این میان دانشجویان، فعالین زنان، حقوقدانان، و افرادی که به اقلیت های مذهبی و قومی تعلق دارند بطور خاص آسیب دیدند. اما اعتراضات بواقع تنها در مورد انتخابات نیست. چون این اعتراضات متوجه فقدان دمکراسی و حقوق بشر در ایران است. مردم ایران اینک به اندازه کافی رنج دیده اند. زندانیان سیاسی باید آزاد شوند. مردم ایران حق این را دارد که برای آینده خود تصمیم بگیرد. مردم در ایران تاپای مرگ میروند برای اینکه صدایشان شندیده شود و ما در سوئد نیز می باید صدایمان را برای آنها بلند کنیم. همه حمایتهای ما باید متوجه تظاهر کنندگان در تهران باشد.

لارش اولی- دبیر کل حزب چپ سوئد
16 جون 2009

Sunday, June 14, 2009

*
چند روز ديگه براي برگذاري مراسم چهلم پدرم به همراه برادرم ميريم ايران. اميدوارم عيادي رژيم در هفته اي كه ما در ايران هستيم يكپارچه تسليم خواست مردم بشوند. ايرانيان از مردمي هستند كه با دشمن, دشمني نميكنند..............................................................


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin