PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Friday, December 14, 2007

*
فردا با بچه هاي شركت ميريم كشتي سواري. با اجازتون ميريم تا پايتخت فنلاند و برميگرديم. توي كشتي همش بزن و بكوبه, و بسلامتي كلويي تر ميكنيم. يك وقت فكر نكنيد ميخوام دل شما را بسوزونم. كمرم بشكنه اگر چنين منظوري داشته باشم. عيال "اجازه" داشت بياد, ولي خوشبختانه چندتا از دوستاش برنامه دارن و از چند هفته پيش خواستن عيال هم باهاشون باشه. بچه كوچيك هم كه نداريم, پس خوشا به سعادتمون :)
آيت الله غفاري يكي از آخوندهاي اول انقلاب است. نميدونم هنوز زنده است يا نه. ديشب خوابش را ديدم. خواب ديدم توي سوئد زندگي ميكنه, و رئيس يك بانك شده. كت شلوار تنگي و كراواتي, صورت صاف و صوف. خلاصه همچين به خودش رسيده بود كه بايد توي خواب من ميبوديد تا بفهميد من چي ميگم. بهش گفتم شما اينجا چكار ميكنيد؟ گفت وقتش شده بود از ايران بزنم بيرون. آخوندهاي همدوره من هم هر كدوم دنبال كار و باري هستن تا بيان خارج زندگي كنن. گفتم منظورت اينه كه داره انقلاب ميشه؟ گفت نه بابا انقلاب چي, مگه عقلت را از دست دادي. ايران هيچ وقت انقلاب نميشه. گفتم پس چرا نخواستي ايران بمونه؟ گفت از دست اين اراذل و اوباش. گفتم شما كه يكي صداش بالا بره زود خفش ميكنيد, ديگه از چي ناراحتي؟ گفت من منظورم خوديهاست. ديگه واقعاً شورش را درآوردن. از تعجب توي خواب چشمام را باز كردم, و ديدم عيال خوروپوفش هواست. فهميدم داشتم خواب ميديدم.
يك خاطره نفرت انگيز براتون بگم. حاج غفاري سال 58 بود توي يك بنز طلايي, اسكورتش هم جلو و عقب جردن را به سمت پايين تخته گاز ميروندن. جلوي مدرن اسپورت پشت هم ايستادن. يكدفعه يك صداي نخراشيده شروع كرد از بلندگو به مردم بد و بيراه گفتن, كه خجالت بكشين اين چه وضعشه. چرا زنها بي روسري توي خيابونن. ملت هر كي به يكطرف د برو كه رفتي. كسي حال و حوصله درگير شدن با غفاري و تبارش را نداشت. از جمله خود من, سرم را انداختم پايين كه بهم گير ندن. فكرش را بكنين چقدر ما احمق بوديم كه همون موقعها جلوشون واي نيستاديم! وگرنه الآن گه ميخوردن توي خيابون بريزن سر مردم.
خلاصه كه كاش كوتاه نيومده بوديم......


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin