PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Tuesday, May 15, 2007

*
ديروقت نشستن پاي اينترنت عالمي داره. عيال, بچه ها, پدر, مادر و مادرزن عزيز خوابن. بله دوستان مادرزن هم شنبه اي كه گذشت تشريف آوردن سوئد. البته يك هفته بيشتر نميمونه. مقصد آمريكاست, ولي يك ماه و نيم ديگه دوباره برميگرده سوئد و دو سه هفته اي مهمان ما خواهد بود.
مدتيست خيلي در رابطه با آبنوس تنبل شدم. دلم ميخواد يك روز سر فرصت بشينم و همه حرفهايي كه توي اين مدت با پدر و ماردم زدم را براتون تعريف كنم. خودتون هم ميدونيد كه عمر سفر كوتاه است, و كهولت پدرم علت موجه ديگريست تا زمان را غنيمت بشمريم, و از سالهايي كه در جدايي سپري شدند حرف بزنيم. تا بحال در زندگيم اينقدر اشگ ريختن پدرم را كه در طي اين مدت بر گونه هاش سرآزير شد را نديده بودم. خودش ميگه اشگ شاديست. ولي من در چهره اش غم پير بودن و نااميدي به ديداري دوباره را مي بينم. بعداز ظهر كه ميشه دست بچه ها را ميگيره و ميره توي پارك نزديك خونه قدم ميزنه. ناگفته نمونه پيرزنهاي سوئدي هم از پدرم بدشون نمي ياد, و به بهانه قدم زدن بچه ها را ميكشه توي پارك كه براش حرفهاش را ترجمه كنند. مادرم پريشب ها به شوخي به پدرم ميگفت اين چهل پنجاه سال من تروخشكت كردم, حالا برو يك مادام گيربيار, كه منم آخر عمري يك نفس راحت بكشم :)
هفته پيش براي انجام كاري رفتم آلمان. پدرم را با خودم بردم كه مثلاً آب و هوا عوض كنه. اينقدر با مهماندارها لاس زد كه وقت پياده شدن از دم بوسش كردن. راستي اخوي هم بگي نگي افتاد قاطي مرغا. مادرم اينقدر زير پاش نشست, تا آخر با يك دختر خانم نامزد كرد. گلوش هم بدجوري گير كرده. به من ميگه چطوره تا همه خانواده جمع هستند پيشنهاد بدي ما همين ماه آينده ازدواج كنيم. گفتم مرد مومن حرف دلت را ميزني اسمش را ميذاري پيشنهاد! خلاصه يك وقت ديديد شوخي شوخي عروس آورديم خونه.
نيمه شب شده برم بخوابم. فقط قبل از رفتن آگهي پايين را معرف حضورتون ميكنم تا ببينيد از آخوند جماعت هر كاري بر مياد. شب و روزتون خوش


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin