PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Thursday, February 22, 2007

*
امروز ديگه بلاگر دسترسي به وبلاگم را غير ممكن كرد, و مجبور شدم سيستم را به ورژن جديد ترنسفورم بدم. نميدونم به چه دليلي بلاگر آرشيو را در ترانسفورم آپديت نميكنه؟! خودم آرشيو را دستي درست كردم. و چون بنده تنبل تشريف دارم, آرشيو براي تمام سال 2007 را يكجا درست كردم. شايد به همين بهانه تا آخر سال براتون بلبل زبوني كنم.
بچه كه بودم عجيب از اسم علي خوشم مي آمد. چندين بار هم به پدر و مادرم غر زدم كه چرا اسم من را علي نگذاشتيد. بعد كه كمي پا به سن گذاشتم, ديگه اسم زياد برام مهم نبود و بقول معروف بي خيالش شده بودم. البته انقلاب ايران هم در فروكش دادن اين بي خيالي بي تأثير نبود. الآن 44 سالمه. چند ماه پيش بر حسب اتفاق با يك پسري آشنا شدم كه اسمش علي است. خوشگل و خوش هيكل, دانشجوي سال دوم رشته مكانيك است. شخصيت و رفتار اين پسر با من كاري كرده كه از صميم قلب دلم ميخواد دامادم بشه! 25 سالش است. چندبار براي اينكه ببينمش رفتم پيش برادرش. بيشتر وقتها خونه آنهاست. امروز به برادرش گفتم علي نمي خواد ازدواج بكنه؟ گفت علي بر عكس من اينقدر محجوب و كم حرف است كه اگر آدم هايي مثل تو براش دست بالا نزنن, تا آخر عمرش مجرد ميمونه. صداش زد و گفت علي جان فلاني ميپرسه نمي خوايي ازدواج كني؟ گفت: عشق خريدني نيست, و دل دادني نيست. زمان و مكان بايد با هم جور باشن.
ميخوام با عيال حرف بزنم, و اگر موافق بود ترتيبي بدم كه دخترم و علي همديگر را ببينن. بعد هم بايد دعا كنم زمان و مكان آنروز جور باشه كه اين دوتا به هم علاقه مند بشن. چون نميخوام خودم بصورت مستقيم آرزوم را عنوان كنم. احساس عجيبي دارم.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin