PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Wednesday, October 11, 2006

*
امروز بعد از خواندن مفاد يك قرارداد همكاري, يك ضرب المثل توسط آبنوس بر ضرب المثل هاي روزگار افزوده شد. البته من آن را به سوئدي به يك بابايي كه با هم عقد قرارداد ميخواستم ببنديم گفتم. حالم كه از روز قبل همانطوري كه در پست قبلي گفتم گرفته بود, مردك هم آنقدر يكطرفه ميخواست همه چيز به نفع شركت خودش در قرارداد بياد, كه باعث شد در ذهن من احساسم از مفاد قرارداد به شكل ضرب المثل از زبانم جاري بشه. خودش وقتي شنيد سري تكون داد, زد زير خنده و گفت: جالب گفتي و ميفهمَمِت.
البته قبل از گفتن بابت لحن بدي كه انتخاب كردم ازش عذرخواهي كردم, و بعد ضرب المثل را گفتم:
اگر آدم ميخواد كون بده. حداقل يكجوري بايد بده كه آب خودش هم بياد!
اولش كمي از اينكه اينقدر بي تربيتي حرفم را بيان كردم خجالت كشيدم. ولي بعد كه فكر كردم و ديدم چه جامع و مانع حرفم را زدم, خودم از ضرب المثلم حال كردم. اميدوارم در زندگي روزمره به كار شمام بياد ;)
طرف معامله دست آخر گفت: بنظر ميرسه كه مضمون اين قرارداد بايد روش تجديد نظر بشه. پس جلسه را موكول مي كنيم به يك وقت ديگه.
از شماهايي كه ادبيات اين پست را نپسنديديد هم اينجا عذر ميخواهم.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin