PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Monday, October 09, 2006

*
اول از شنبه و منزل خانم دكتر بگم. جاتون خالي بود. فقط حيف غذا دير سِرو شد, و روده كوچيكه گنده را خورد......
دوم از سميناريه امروز, كه بحث حول و حوش مديريت بود بگم. سخنران گفت: كساني كه براي اداي مطلبي يا منظوري, از كلمات منفي براي نشان دادن حقانيت خودشان استفاده ميكنند, كساني هستند كه حس ضعف شخصي يا حسادتشان به دليلي برانگيخته شده. بطور مثال: من بدبختانه آدم خوبي هستم. كلمه بدبختانه توسط شخص به اين منظور ادا شده است كه بر خوبي و پاكي خود تأكيد بيشتري بكند. حالا اگر اين شخص گفته بود: من خوشبختانه آدم خوبي هستم. بايد انسان بيشتر در مذاكراتش يا معاملاتش با اين شخص تعمق كند. اگر شخص فقط بگويد: من آدم خوبي هستم. بايد از هوش و زكاوت خود در درست يا غلط بودن ادعاي شخص غافل نبود. و كلي چرت و پرت ديگه.... (البته شايدم راست ميگه)
نوبت سوأل و جواب كه شد من به سخنران گفتم: معذرت ميخوام, من منظور شما را متوجه نميشم. در جواب گفت: شما از كجا آمديد؟ گفتم: از شكم مادرم آمدم. بنظر شما بايد براي اين ادا از هوش و زكاوت بالايي برخوردار بود تا بتوان آن را پذيرفت؟ يا اينكه اگر گفته بودم: بدبختانه از شكم مادرم آمدم. بايد به حس ضعف و يا حسادت من شك كنيد؟ و يا اگر گفته بودم: خوشبختانه از شكم مادرم آمدم. مي بايست شما براي قبول آن بيشتر تعمق كنيد؟ مرتيكه در جواب من گفت: شما كه همه ي منظور من را از عنوان اين بحث مو به مو متوجه شديد, سوأل كردنتان به چه منظوريست؟ گفتم: منظورم اين است كه وقتم را دارم اينجا هدر ميدم. بعد هم پاشدم رفتم كافه تريا و يك بلك كافي گنده سفارش دادم با شيريني دانماركي و زدم تا دسته توي رگ. منظورم همان شيريني گل محمدي بود ;)

تا اينجا را خونديد گفتم دست خالي نريد, حداقل يك جوك جديد سوئدي براتون بگم.
كشيشه صبح از خواب بيدار ميشه و از پنجره به بيرون نگاه ميكنه. ميبينه هوا صاف و آفتابيست. تلفن را برميداره و زنگ ميزنه به كليسا, و ميگه كه شديداً مريض است و نميتونه بياد سر كار. بعد هم كيف گلفش را برميداره كه بره بازي كنه. يكي از فرشته ها از بالاي آسمون متوجه اين دروغ كشيش ميشه, و بلافاصله ميره پيش مسيح و جريان را تعريف ميكنه. مسيح هم ميگه كشيش بخاطر اين كارش از طرف من تنبيه خواهد شد. فرشته بر ميگرده كه ببينه چه تنبيه اي مسيح كشيش را خواهد كرد. از بالاي آسمون نگاه ميكنه, و ميبينه كه كشيش شروع كرد به بازي گلف. ضربه اول را كشيش به توپ ميزنه, و توپ يكراست ميره توي سوراخ. ضربه دوم, باز توپ يكراست ميره توي سوراخ. ضربه سوم هم همينطور و چهارم و و و . فرشته دوان دوان ميره پيش مسيح و ميگه: يا مسيح اين چه تنبيه بود كه كشيش قند در دلش آب شده؟ مسيح ميگه: در ميان مردم چه كسي قبول خواهد كرد كه كشيش در مورد يكضرب زدنهاش راست ميگه؟ :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin