PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Thursday, July 13, 2006

*
من اگر كم پيدام, واسه اين ِ كه مشغول حال دادن به پدر و مادر ِ عيال هستم. ميخوام از اينجا رفت داماد را با پسر اشتباه بگيره ;)
از زيدان بخاطر سري كه زد ممنونم. مخصوصاً كه فقط به من حرف ايتاليائي را گفت. اگر قول بديد پيش خودتون بمونه در گوش شمام ميگم! به زيدان گفته بوده علي دايي :)

امروز يكي از بچه ها كيهان لندن دستش بود. گرفتم و نگاهي بهش انداختم. يك مقاله از يك پزشك مقيم ايران توش بود. براتون خلاصه اش را ميگم. آمده بود دكتري با پسرش قصد ترك مام وطن را داشتند. پاسپورت پسر را براي پرداخت عوارض ميبره بانك و پول را ميريزه به حساب مربوطه. وقتي از بانك ميان بيرون دوتا موتوري بهشون حمله ميكنن, و به خيال اينكه در پاكت پول است آن را از چنگ پسر درميارن. دكتر با پسر ميرن كلانتري شكايت كنند. جناب سروان در حالي كه قرمه سبزي ميل ميكردند جوياي شرح حال ميشن. وقتي دكتر حرفش تمام ميشه, جناب سروان ميگه ندزديدن, گم كردي. دكتر ميگه نه قربان دزديدن. جناب سروان ميگه گفتم كه گم كردي, وگرنه دردسر دزديدن برات بيشتر خواهد بود. خلاصه دكتر ميگه اگر شما ميگي بهتره, پس ميگيم گم كردم. اوراق مربوطه را پر ميكنن. جناب سروان ميگه بايد ببري دادسرا پيش فلان حاجاقا تا مهرش كنه. دكتر ميره دادسرا. حاجاقا ميگه چرا نوشتي گم كردي؟ بايد ازت دزديده باشن! دكتر كه ترس همه وجودش را گرفته بود, اول ميگه نه حاجاقا گم كردم. ولي حاجاقا زير بار نميرفت, تا آخرش دكتر به زبون آمد و گفت كه جريان از چه قرار بوده. حاجاقا ميگه خوب اين خوبه چون دردسرت كمتر ميشه. حاجاقا كاغذارو مهر ميكنه, و ميگه بايد بري اداره گذرنامه. دكتر ميره گذرنامه و مسئول مربوطه را ملاقات ميكنه. مأمور ميپرسه كه چرا نوشتي گم كردي؟ مشخص است كه ازت دزديدنش! دكتر ميگه نه قربان گم كردم. مأمور ميگه آقاجان راستش را بگو. بيچاره دكتر كه ترس داشت ميكشتش به زبون مياد و داستان را براي مأمور هم تعريف ميكنه. جناب مأمور ميگه خوب شد كه اينطوري گفتي, وگرنه كارت خيلي طول ميكشيد. بعد هم از دكتر ميخواد كه بنويس چطوري گمش كردي. دكتر ميگه آخه من چي بنويسم, تو كه ميدوني جريان از چه قرار بوده! مأمور ميگه الكي بنويس ميخواستي سوار ماشينت بشي و پاكت را گذاشتي روي سقف ماشين, بعدش يادت رفت برداري و گازش را گرفتي و رفتي و و و ... دكتر داستاني را كه مأمور گفت را مينويسه روي كاغذ و ميده دستش. مأمور ميگه حالا شما تشريف ببريد, موقعش ما خبرت ميكنيم. دكتر در پايان مقاله نوشته بود پنج ماه است كه از آن ملاقات گذشته و ما هنوز منتظر خبر هستيم!!

با پدر عيال رفته بوديم بار. خواست برسونه كه من دهنم لاك و مهر داره. با انگليسي دستپا شكسته با يك خانم مشغول گپ زدن شد, و گفت تو هم برو يكي واسه خودت گير بيار. من كه خودم هفت خط هستم و آتو دست كسي نميدم, اما گفتم به پدرزن كمك كنم كه كم نياره. بهش يواشكي گفتم اگر خواستي چيزي بگي و نتونستي بهم ندا بده. گفت نه لازم نيست. خودم بايد از پس خودم بر بيام كه بهم مزه بده. بهش گفتم خوب برو دنبال يكي كه جونتر از اين خانم باشه. گفت بقول اصفهانيا نبضش بِزِنِد, باقيش حلِست :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin