PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Wednesday, June 07, 2006

*
ديروز در كشور اكراين, در يك باغ وحش, يك مردي كه ميخواست به ديگران ثابت كند كه به علت اعتقاد قوي او به خدا, در قفس شيرها نيز جانش در امان خواهد بود. بعد از يك دقيقه توسط يك شير خدا نشناس به لقاالله پيوست. خدايا عاجزانه از تو ميخواهم بندگانت كه تا اين حد به تو اعتقاد دارند را به درگاه خودت بخوان. بگذريم....
سايت پويا آنلاين را داشتم زيرورو ميكردم, چشمم افتاد به ايكون ِ تعبير خواب. توي ايسلند كه بودم يك شب خواب عجيبي ديدم. خواب ديدم افتادم توي يك استخر كه آبش بوي تعفن ميداد و پر بود از مارهايي كه از اينطرف استخر با سرعت به آنطرف مي جهيدند. من بيچاره در ميان مارها دست و پا ميزدم, و بفكر جان عزيز بودم كه غسر در برم. صبح پيش خودم گفتم حتماً بوي گوگرد چشمه ها و خستگي روز باعث اين خواب بوده. براي عيال صدايش را در نياوردم كه يكدفعه نگران بچه ها نشه و ما را وادار كنه زودتر از موئد برگرديم سوئد. خلاصه امشب گفتم در سايت اين آقا پويا ببينم تعبير ديدن مار در خواب چيه. بعد از مطالعه تعبير مار, آلترناتيوهاي ديگر را كه وجود داشت را نگاه ميكردم, از جمله آبنوس را ديدم. گفتم ببينم درباره خواب آبنوس چه نوشته. آمده بود: آبنوس درختي تناور چون درخت گردو است که در پاره اي از مناطق آفريقا و نواحي هند مي رويد و چوبش به سختي و درخشان شدن مشهور است و سياهي چوب آن که بر اثر قرار گرفتن تنه درخت در آب زيبائي و برق خاصي مي يابد در شعر شاعران متقدم به ذلف يار و غيره تشبيه شده است.
در ادامه نوشته بود: اگر در خواب آبنوس ببيند دليلش مردي است سختکوش در کار خود، محکم با اراده و خلل ناپذير، بر سر پيمانش مي ايستد، توانگر مي شود، ثروت مي اندوزد، اما با همه صفات بخيل و خسيس مي شود و چيزي از او به کسي نمي رسد.
اين قسمت اول تعبيرش كلي باد به قب قب من كه نويسنده وبلاگ آبنوس هستم انداخت. ولي از "اما" به بعدش چانه من را به خاك رساند.....

توضيح: در مورد تعبير خواب مار, من اولش به عيال شك كردم, كه هنوز هم تا حدودي شكم به جاي خودش باقيست ;) خودتان بخوانيد بعد ميفهميد منظورم چي بود!
در ضمن آبنوس را به نقل از ابن سيرين انتخاب كنيد, مار تنها به نقل از منوچهر مطيعي تهراني است فيض ببريد


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin