PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Monday, June 19, 2006

*
ميدونم مسائل زيادي در اين 9 روز اخير اتفاق افتاده كه بايد بهش لينك ميدادم, امضا مي كردم, اعلام همبستگي و و و... اما نكردم. چرا اش را هم نپرسيد. نه به شما ارتباط داره, نه به خودم.
بنظر من تيم ايران هم مثل سياست ايران سر در گم است. شايد اگر احمدي نژاد در نشست با بچه ها نمي گفت "بچه ها در هر عرصه اي كه وارد ميشن,و در هر كجا اگر مومن هستند و مثمم پيروز ميشند" , و به جاي پرسيدن "قطر توپ", قطر تيردروازه را ميپرسيد نتيجه فرق داشت. يكي از دوستانم ميگفت: نگران باخت ايران نيستم, نگران اينم كه چطوري چهار سال ديگه تا بازيهاي جهاني فوتبال دوام بيارم. با گفتن تاريخ "چهار سال", من را به فكر حركتهاي اعتراضي كه در طي اين 27 سال در ايران شده انداخت. چرا امروز را ناديده ميگيرن, و مثلاً براي 22 خرداد تدارك ديده ميشه, قرار گذاشته ميشه, بعد جمع ميشن, روز موئود يك عده ميزيزن بهمش ميزنن. همه فرار ميكن, يك عده زنداني ميشن, بعضي وقتها يكي دوتا ميميرن. بعد دوباره مردم واي ميستن تا تاريخ مثلاً 30 خرداد بشه كه به مناسبت فلان درگيري كه در فلان سال اتفاق افتاده بوده, دوباره تدارك ببينن, قرار بذارن, جمع بشن, آخرش هم كه معلومه يك عده ميريزن و بهمش ميزنن. اگر يكبار تاريخ گذاشته نشه, و اعتراض خود جوش باشه, شايد نتيجه اش فرق كنه. بعنوان مثال مگر سال 57 كسي گفته بود 21 و 22 بهمن انقلاب پيروز ميشه؟ نه, يك جريان خود جوش بود كه از اوايل 57 شدت گرفت, و 21 و 22 بهمن نتيجه داد. درسته كه گندش در آمد, و اين از آب در آمد كه امروز گريبانگير 70 و اندي ميليون ايراني شده. اما اين دليلي نيست كه بعدي هم بويش در بياد. نا سلامتي مردم رشد سياسي پيدا كردن, و خوب را از بد تشخيص ميدن. البته خودم ميدونم كه در اين مورد زيادي خوش بينم. اما هر چي بشه سگش به اين كه هست مي ارزه.
تيم ايران در بازي بعدي هم خواهد باخت. چونكه بچه هاي تيم آنطور كه احمدي نژاد خيال ميكنه" مومن و مثمم" نيستن. البته اگر شانس من است بچه ها آبنوس را ميخوانن و براي رو كم كني از من ميبرن. اما دليل بردشون روكمكني ميشه, نه حرفهاي احمدي نژاد. انشالله كه محمود از دست من ناراحت نشه. بلآخره تا اطلاع ثانوي رئيس جمهور من هم هست, و من در غرب ياد گرفتم كه به سياستمدارها بايد گير داد.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin