PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Saturday, June 10, 2006

*
تيم فوتبال سوئد با كسب نتيجه 0 بر 0 بزرگترين خدمت را به آبنوس كرد. سوئديها 100% مطمئن بودن كه تيمشان با تعداد گل بالا از حريف خواهد برد. آبنوس نتيجه 0 بر 0 را پيش بيني كرده بود, و همين هم شد :) تئوري من اين بود كه به علت هواي گرم وايكينگها به نفس نفس مي افتند, و در بازي گلي رد و بدل نخواهد شد. انگلستان را با نتيجه 1 بر 0 حدس زده بودم. حالا اگر ايران 3 بر 1 به مكزيك ببازه بنده برنده خواهم شد. لطفاً فحش نديد توضيح خواهم داد.
در صورت برنده شدن قول دادم پولش را به ارگانهاي خيريه ببخشم. 50 كرون گذاشتم, و 326 برابر پول خواهم گرفت. اما روي حساب عرق ملي يك برگه شرطبندي ديگه بازي كردم, سوئد و انگليس را با همان نتايج, و ايران را با نتيجه 3 بر 1 به نفع ايران شرط بستم, و 50 كرون هم روش گذاشتم. اگر ايران با اين نتيجه از مكزيك ببره, با اجازتون 1896 برابر پولم برنده خواهم شد, و بلطبع باز 326 برابر بيشتر به انجمنهاي خيريه كمك نخواهم كرد :)
انشاالله كه ايران 3 بر 1 ببره. همه با هم بگين آمين.
براي دنبال كردن لحظات هيجان انگيز بازي تيمها اين لينك فيفا بد نيست.
پي نوشت:
معادل 16300 كرون سوئد كه ميشه 2232 دلار آمريكا برنده شدم. پول بين آمنستي اينترنشنال, صليب سرخ, و سازمان كمك به كودكان بطور برابر تقسيم خواهد شد.
از دوستاني كه بابت پيشبيني درستي كه در نتيجه بازي كردم, و بهم تبريك گفتن ممنونم, و براي عزيزي كه سق من را سياه دانست, و عزيزي كه من را وطن فروش ميدونه نگرانم. چون اولي خرافاتي, و دومي مثل خيلي هاي ديگر براي پس گرفتن وطني كه بقولش من و امثال من "فروختند" منتظر معجزه است! وقتي بازيكنهاي تيم ملي ايران بجاي اينكه يارگيري كنند, چشمشان تنها به توپ است كه حريف كجا مي اندازد تا گله اي بدوند به آنسو, همينكه بيشتر گل نخوردند بايد خدا را شكر كرد. من فوتباليست نيستم, اما فوتبال را دوست دارم.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin