PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Wednesday, March 01, 2006

*
سلام,
آقا ما بريديم از خوشي. شبها 15 تا 18 درجه زير صفر, روزها 10 درجه بازم زير صفر :) از آفتاب هم خبري نيست. الآن عيال داره با دمِش گردو ميشكنه. چون ما گفتيم بيا هوا خوب و آفتابي خواهد بود, ولي نميدونم اين اواخر با كدوم هواشناسي ريخته بوده روي هم كه اينقدر دقيق اوضاع بيريخت اين هفته را براش گزارش كرده بوده. برگردم طلاقش ميدم!! سه طلاقه ه ه ه.....
الآن نشتم توي لابي هتل چندتا از من بيكارترم نشستن, دارن سعي ميكنن همديگرو بلند كنند. فردا هم هر اتفاقي كه در طول شب افتاده را ميندازن گردن مشروب :) بچه ها از خستگي ساعت هشت شب خوابيدن, ولي شير مرد با وجودي كه تمام روز را اسگي كرده, هنوزم بيدار, و آبجو بدست داره چشم چراني و وبلاگ نگاري ميكنه. تا يك ساعت پيش داشتم با چندتا بحث ميكردم. از من پرسيدن: اگر دخترت با يك پسر سوئدي دوست بشه تو چكار ميكني؟ گفتم: اگر با يك پسر سوئدي دوست بشه, جمع پسرهاي سوئدي كه باهاش دوست شدن ميشه 3. بعد گفتم البته شايد هم بيشتر باشه ولي من خبر ندارم! پرسيدن: اگر با هم سكس داشته باشن چي؟ گفتم: به من ربطي نداره. پرسيدن: تو داري تظاهر ميكني كه رابطه دخترت با يك پسر سوئدي برات عادي است. گفتم: اگر يك پسر سوئدي به دخترم حتي نگاه بكنه, هر چي سوئدي جلوم باشه تيكه تيكه ميكنم. بعد گفتم حالا راضي شدين؟ همين را ميخواستين بشنوين؟
بگذريم...
اينجا با دوربين پيست هاي اسگي را بصورت لايو نشون ميدن. لينكش را ميذارم كه ببينيد.اول روي وبكامرا كه بالاي صفحه سمت راست است كليك كنيد. بعد روي وبكامراي Webbkamera Högfjället اگر ميخواهين اوقات مختلف در طي روز را ببينين, روي ساعت سمت راست صفحه كليك كنيد.

يك خانم نازنازي ميگه ميخواد ايميلش را چك كنه, يا شايدم ميخواد به اين بهانه منو بلند كنه(از اون بلندا كه ديگران هم بهش مشغولاً). پس فعلاً با اجازه شما خودم را به دست سرنوشت مي سپارم ;)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin