PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Tuesday, September 27, 2005

*
امروز رفته بودم Örebro اور ِبرو . مدتي پيش يك شركت از شهر Örebro با يكي از همكاران من تماس گرفته بود و صحبت از همكاري كرده بود. ما هم ديديم سرمان خلوت است, غذا هم كه مجاني ميدن, تماس گرفتيم و به دعوتشان لببيك گفتيم, و براي امروز قرار گذاشتيم. بعد از چاق سلامتي بردنمان اطاق كنفرانس. يك ليوان قهوه دادن دستمان و شروع كردن از شركتشون, كارهايي كه كردن, در دست اجرادارن, و و و.. تعريف كردن. بيشتر طرف صحبتشون اين رفيق ما شده بود, چون مثلاً اگر ده تا سوأل كردن, يكيش هم از من نشد. دست آخر كه خواستن ما هم كمي از خودمان بگيم. همكارمان لطف كرد و گفت اين بابا كه اينجا نشسته صاحب امتياز شركت است. تازه فهميدن كه بايد ما را آدم حساب كنند. بعد از اينكه سعي كردن موضوع بي توجهي به من را ماست مالي كنن, بحث را كشيدن به صاحب كار قبلي من و پرسيدن چطور شد كه آنجا تمام كرديد؟ گفتم: آخر فهميدن من از زير كار در ميرم.
اينقدر اين دو سه نفر خنگ تشريف داشتن كه حرف من را باور كردن و گفتن: ما در پروژه هايي كه انجام ميديم كاملاً جدي هستيم و حتي المقدور در زمان تعيين شده كار را تحويل سفارش كننده ميدهم. من هم گفتم: دفعه ديگه كه خواستيد از شركتي تقاضاي همكاري كنيد, كمي بيشتر راجعبشان تحقيق كنيد.
بالا و پايين, بلآخره فهميدن من شوخي كرده بودم. اما متأسفانه حاضر نشدن اقرار كنند كه دوستان ضريب طبع شوخيشان صفر است. پيشنهاد دادند تا يك پلاتفرم طراحي كنيم كه در صورت همكاري طبق آن عمل كنيم. درست كردن چنين پلاتفرمي كار حضرت فيل است. مخصوصاً كه في صبيل الله هم باشد. فقط جالبيش اينجاست كه با ايران بده بستان دارند, و شايد از صدقه سرشان ما هم پايمان به بازار ايران باز شد.

شنيدم اتوبوس هاي شركت واحد را در ايران زنانه مردانه كردن. اين راست ِ يا شايعه است؟

عيال و طفلان حالشان خوب است, و طفل بزرگه و مامانش ديگه به جون هم نميپرن.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin