PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Monday, August 08, 2005

*
عيال گفت: مثل اينكه بجز سفيد شدن موهات, داره ريزش هم پيدا ميكنه. گفتم: سفيد شدنش از دست روزگاره, اما ريزشش از رفتار و حرفهاي توست. حالا اگر ميخواهي بيشتر نريزه برو يك چايي دبش درست كن بيار واسه شوهر جانت تا جلوي تلويزيون نوش جان كنه. گفت: بذار تا نخ آخرش بريزه. من به كسي باج نميدم. مخصوصاً مردها !!!!
با اين حرفش, به فكر افتادم يك كارگاه تمام وقت استخدام كنم تا علت جمع بستن مرد را برام روشن كنه. :)

خوشبختانه و باز هم ميگم خوشبختانه دختر بزرگه با دوست پسرش دو روزه بهم زده. اين پسره با تمام كبكبه و دبدبه اي كه داشت, دوزار به دل من نمي نشست. حالا بايد دست به دامن خدا بشم كه پشيمون نشن.

حالا كه از دوتا از اعضاي خانواده گفتم, اجازه بدين چهار خط هم از باقيشون بنويسم.
آقا پسر سنش به دوران بلوغ داره ميرسه. خودم يادم مياد كه چه حال و روزي توي اون سالها داشتم. اما فرق من با ايشون در اينه كه يك سر ِ سوزن رودرباسي نداره. ديروز من را صدا كرده توي حمام كه پشتش را ليف بزنم, بعد ميگه: باب(بابا) موهاي بوبولكم داره هي زياد و سياه ميشه. به نظرت با ماشين ريشتراشيت كوتاهشون كنم يا .... حرفش را قطع كردم و گفتم بالا غيرتاً دست از سر ماشين ريشتراشي من بردار. بذار صبحا بتونم ريشم را با خيال راحت, و بدور از فكر به بوبولك تو بزنم.

و دختر وسطيم, كه هر كاري بكنه باز هم عزيز دوردونه ي باباست :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin