PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Sunday, May 01, 2005

*


كسي ميدونه براي كانديد شدن به پست رياست جمهوري ايران چه كسي را بايد ببينم؟ وقتي رفسنجاني شانس انتخاب مجدد را داره, آبنوس هم بدش نمي ياد شانسش را امتحان كنه!

روز اول ماه مي را به زحمتكشان تبريك ميگم. اميد دارم اين روز آغاز به پايان بخشيدن نظام جباران باشد.

شنبه شب دختر بزرگم پارتي داشت, كوچيكه و داداشش منزل يكي از دوستان خوابيدن, عوضش من و عيال از اين ديسكو به اون ديسكو پرسه زديم. واقعاً هر چندوقت يكبار مجرد بودن ميچسبه. انگار نه انگار كه سه تا بچه داريم :)
يادش كه مي افتم دلم به حال مادرم ميسوزه. زمان جواني خونمون هر سه/ چهار هفته يكبار پارتي براه بود. مي ريختيم و مي پاشيديم, صبح هم تا لنگ ظهر خواب بوديم. درست همين بلا سر خودم داره مياد!

يكي از خوانندگان آبنوس پيشنهاد دادن كه دستي به سر و روي اين وبلاگ از لحاظ قالب و غيره بزنم, و حتي لطف كردند نمونه طرح قالب با پيامگير نيز برام ارسال كردن. هم اينجا از لطف شما تشكر ميكنم. براي اينكه قالب فعلي كمي توپرتر بنظر بياد صفحه تان را از 768¤1024به 600¤800 تغيير بديد. انشالله در يك فرصت استثنايي قالب آبنوس را تغيير ميدم.

زيباترين تعريف در رابطه با آينده وبلاگ را از خانم پرستو دوكوهكي در مصاحبه شان با وبلاگ بيلي و من خواندم كه پاسخ به سوأل: آینده وبلاگ نویسی را چگونه می بینی؟ فرموده بودند "می‌دانی اسد عزيز، سوالت مثل اين می‌ماند که برای اولين بار وارد جاده‌ای شده باشم و کسی از من بپرسد: پيچ بعدی به کدام سمت است!
ما، همه‌مان، در کنار هم داريم وبلاگ‌نويسی را تجربه می‌کنيم و خيلی سخت است که بخواهيم ديدی وسيع و بالاتر داشته باشيم به جريان وبلاگ‌نويسی (به نظرم وبلاگ‌نويسی يک جريان اجتماعی است). برای اين‌که سوالت بی‌جواب نمانده باشد، می‌توانم بگويم هر چه پيش می‌رويم، انگار وبلاگ‌ها تخصصی‌تر می‌شوند و من فکر می‌کنم جنبه‌ی رسانه‌ای وبلاگ دارد پررنگ‌تر از قبل می‌شود و داريم بيشتر به سمت روزنامه‌های شخصی می‌رويم."


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin