PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Friday, February 25, 2005

*
براي جشن سال نو (2005) با عده اي از دوستان رفته بوديم به يكي از رستورانهاي شهر. يك خانم خوشرو ميان مهمانها بود كه دوست پسرش رفيق دوست ما بود. در يك فرصت براي چند دقيقه اي كنار بار باهاشون صحبت كردم, و دروغ چرا يك خوش بحالت هم درگوشي به پسر ِ گفتم! تعريف كرد كه خانمه از روسيه مياد, و توي صحبتهاش گفت با بازاريابي كار ميكنه. امروز بر حسب اتفاق آمده بود شركت ما تا براي همكاري في مابين صحبت كنه. چند كلامي كه حرف زديم گفت: عجيب قيافه ي شما براي من آشناست!! در جوابش گفتم: توي مهماني سال نو همديگر را ديده بوديم. گفت: آهان شما هماني هستيد كه به دوستم گفته بوديد "خوش بحالت"!! اين را كه گفت دلم ميخواست زمين دهن باز كنه من رو ببلعه. سبز و سفيد و قرمز و بنفش شدم, و گفتم: منظور بدي نداشتم. خلاصه كه به نهار دعوتش كردم, و قول همكاري في مابين هم دادم. به شرطي كه به پوتين سفاش كنه دست از سر مملكت ما برداره :)

دخترم واسه تولد هجده سالگيش اينقدر تدارك ديده كه من را براي از عهده بر آمدن مخارج عروسيش نگران كرده! هر دو مادربزرگ و پدربزرگ ها بــــــــــــــايد براي تولدش بيان. خاله ها و دائي ها بــــــــــــايد بيان. پنجاه شصت تا از دوستاش را دعوت كرده. از حالا داره توي بوتيك ها دنبال لباس و كفش ميگرده. يكجورايي ميخواد باباي جيب باباش را در بياره.
با عيال فرداي روز قلبها كمي جر و بحث كرديم. دوران دوستيمون توي ايران, پدرش نبايد از رابطمون بو ميبرد. رفتن به خونشون غايم موشك بازي بود. فقط مامانش از همه چيز با خبر بود, حتي از ماچ بازيامون. از همون موقع بهش گفته بودم اگر صاحب دختر بشم, دوست ندارم طوري رفتار كنم كه خانم و دخترم جرأت نكنن راجع به اين مسائل باهام حرف بزنن. ازش پرسيدم با دخترمون راجع به رابطش با اين پسره حرف زدي؟ گفت: تو دخالت نكن, من خودم حواسم هست. يك كمي جر و بحث كرديم و آخرش گفتم: ياد حرفي كه زمان دوستيمون بهت زده بودم بيفت. اگر روش مادرت را دنبال كني كلاهمون ميره توي هم! از اون روز باهام سر سنگين شده. منم باهاش سر سنگين شدم. اصلاً تقصير خودم است كه سرش را توي مسافرت اخير زير آب زياد نگه نداشتم :)

امروز در پيك ايران خوندم يك وبلاگ نويس بنام محمدرضا نسب عبداللهي؛ سخنگوي انجمن دانشجويي دفاع از حقوق بشر در ايران به جرم توهين به رهبري و تبليغ عليه نظام به دليل انتشار نامه ي انتقاد آميز خطاب به خامنه اي در وبلاگش و سايت هاي اينترنتي؛ با شكايت اداره ي اطلاعات رفسنجان از سوي دادگاه بدوي به 6 ماه زندان و يك ميليون ريال جزاي نقدي محكوم شده. اسم وبلاگش است ايران رفورم .


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin