PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Friday, February 06, 2004

*
ديشب تا برسم خونه ساعت 10 شب شده بود. صبح قبل از اينكه برم عيال پرسيد: فكر ميكني ساعت چند بياي خونه؟ گفتم ديگه حداكثر ساعت 8 شب خونم. در خونه را كه باز كردم پسرم از اطاقش آمد بيرون كه بغلم كنه و شب بخير بگه. نميدونم چرا نا خوداگاه دست كردم جيبم و يك اسكناس 50 كروني در آوردم و دادم به پسرم! ازم پرسيد اين براي چيه؟ بهش گفتم همينجوري خواستم بهت 50 كرون بدم. در حالي كه سعي ميكردم چهره خنداني داشته باشم, توي ذهنم از خودم ميپرسيدم واقعاً به چه دليلي اين كار را كردم؟!
پسرم رفت توي اطاقش كه بخوابه. عيال روي مبل نشسته بود و داشت تلويزيون ميديد. سلام كردم. زير لب جواب سلامم را داد و گفت: برو بالا دوتا دختراتم بيدارن با يكي يك پنجاه كروني بهشون عشقت را نشون بده.
راستش با اين حرفش بيشتر از كاري كه كرده بودم خجالت كشيدم. رفتم بالا و يكي يكي در اطاقاشون را زدم رفتم داخل و بهشون سلام كردم و گفتم: من پنجاه كروني زياد توي كيفم هست, براي همين ميخوام بهت يك پنجاه كروني بدم. خوشبختانه ديگه چرا و روي چه حسابي ديگه نكردن. آمدم پايين و به عيال گفتم: راستش خودم هم نميدونم چرا وقتي پسره آمد جلو بهش 50 كرون دادم!! گفت: دليلش خيلي ساده است, عكس العمل ناخوداگاهت بود به اينكه 2 ساعت ديرتر از ساعتي كه قرار بود بيايي آمده بودي. بعد ادامه داد: حالا به من چقدر ميدي؟ :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin