PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Wednesday, January 28, 2004

*
سردار سرتيپ پاسدار محمد مهدی دوزدوزانی به حكم شعبه هفت دادسرای نظامی تهران اعدام شد!
سرتيپ دوزدوزانی از اعضای مركزيت "جنبش متحد ايثارگران" بود و باتهام تلاش مسلحانه برای براندازی نظام و توهين به مقامات عالی جمهوری اسلامی با حكم دادسرای نظامی تهران محارب شناخته شده و صبح روز چهارشنبه 24 ديماه در زندان حشمتيه تهران اعدام شد. مهدی دوزدوزانى(سيد مهدی كاظمی) معاون مالی نيروی زمينی سپاه پاسداران واز فرماندهان تيپ مستقل الغدير در 8 سال جنگ تحميلی بود. او در سال 1380 بهمراه جمعی از رزمندگان و جانبازان معترض به وضع موجود دست به تشكيل گروهی بنام "جنبش متحد ايثارگران" زد. اين گروه در همان ابتدا با ارسال نامه سرگشاده ای باعنوان "مارزمنده ايم" به سران نظام تناقضات رفتار و كردار ايشان را با آنچه كه در ابتدای انقلاب وعده داده شده بود متدكر شد كه به نامه فرماندهان سپاه معروف گشت و هرچند كه مطبوعات طبق دستور شورايعالی امنيت ملی از انتشار آن منع شده بودند اما با تلاش رسانه های محافظه كار و جرح و تعديل آن(روزنامه های جوان و كيهان و جبهه) هدف از آن نامه را اعتراض به خاتمی و سياستهايش قلمداد نمودند، در حاليكه در آن نامه بصراحت سياست های رهبر جمهوری اسلامی مد نظر بود و عنوان شده بوده كه: "كاسه صبرمان از اين همه تبعيض و تناقض در گفتار و كردار لبريز شده..." سردار دوزدوزانی همچنين در سالگرد شهادت قاسم دهقان در شهرك شهيد محلاتی در شهريور سال گذشته، با سخنانی انتقادی فاش ساخت كه فقط در نيروی زمينی سپاه 147 شركت اقتصادی وجود دارد كه در ايران و دوبی و اروپا فعاليت ميكند وضمن تلاش برای تقويت سياستهای مخرب ( كه بی شك منظور او تجارت مافيائی مواد مخدر و قاچاق دختران ايران بود) هدفشان كسب درآمد های نامشروع برای نهادهای موازی سپاه همچون حفاظت اطلاعات _ معاونت اطلاعات و حوزه نمايندگی ولی فقيه در سپاه ميباشد. نتيجه آنكه امروزه سپاه نه تنها در مقابل ملت و اهداف اوليه اش قرار گرفته بلكه مقابل شرف و عزت ايران ايستاده است... "دوزدوزانی" همچنين در اوائل سال جاری به همراه ده ها نفر از افسران ارشد سپاه در ستاد مشترك سپاه (پادگان قصر فيروزه) اقدام به تحصن و تجمع كرد و خواهان حضور خامنه ای و پاسخگويی به سئوالاتشان شد كه در اين تجمع او به عنوان سخنران حضور يافت وشجاعانه خبر تشكيل "جنبش متحد ايثارگران" را اعلام داشه و فرياد زد: اگر سپاه فقط برای خون دادن برای بقای آقايان و آقازاده هايشان است ما اين لباس را ميبوسيم و كنار ميگذاريم..." در اينجا بود كه موحدی كرمانی نماينده رهبر در سپاه به ميان متحصنين آمده و ضمن درخواست برچيدن تحصن قول رساندن حرفشان را به رهبر داد اما متحصنين قانع نشدند. سپس الله كرم و گروه او با گاز اشك آور و باتوم به اين تجمع حمله كرده و سردار دوزدوزانی و جمعی از متحصنين را بازداشت كردند. در مرداد ماه امسال دادسرای نظامی تهران با صدور اطلاعيه ای با ذكر نام دوزدوزانی خبر از كشف باندی در نيروهای مسلح داد كه قصدش اخلال در نظام اقتصادی كشور بوده است!! اعلام شد كه در خانه دوزدوزانی 3 قبضه سلاح كشف شد كه همانها مستمسكی شد برای محارب شناخته شدن وي؛ در حاليكه بجز يك اسلحه كلتی كه بطور رسمی و سازمانی تحويل وی بوده او از وجود سلاح های ديگر اظهار بی اطلاعی كرد. دادگاه دوزدوزانی را بصورت غير علنی محاكمه و حكم اعدام او را باتهام محاربه صادر كرد و صبح 24 ديماه اودر زندان حشمتيه اعدام شد.
منبع: سايت روشنگري

پسرخاله شريف بنده كه از مذهبي هاي زمان شاه بود, بعد از پيروزي انقلاب از آمريكا برگشت به دامن مام وطن, و در خدمت نظام جمهوري اسلامي مشغول به انجام وظيفه شد. دو سه سالي كه من در ايران بعد از به قدرت رسيدن نظام جمهوري اسلامي تا فرار از ايران, هر بار كه همديگرو ميديديم, بين ما بحث و مشاجره بود. پسرخاله شريف هميشه ابراز ميداشت كه در سير تحولاتي كه در ايران در حال رخ دادن است, فرصت طلباني هستند كه از آب گل آلود ميخواهند ماهي بگيرند و حتي در مواردي خودشان را به پستهاي مهم نظام نيز ميرسانند! اما همه اين افراد دير يا زود رسوا شده و از مقام خود بركنار ميشوند.
نشون به اون نشون كه فرصت طلبان كه قرار بود رسوا بشن, پسرخاله شريف را چند سال بعد از خروج من از ايران گرفتند, جاسوس آمريكا لقب دادند و زندان و شكنجه كردند. امروز وقتي گهگاهي با هم تلفني صحبت ميكنيم ازش ميپرسم اين فرصت طلبان كي كنار گذاشته ميشن؟
از پشت تلفن صداي خنده آكنده به تأسفش را ميشنوم. بيچاره شانس آورده اعدامش نكردن!

بگذريم..
اين چند روزه شدياً كار ريخته سرم و بايد وقت زيادي براي راست و ريس كردنشون صرف كنم.


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin