PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Sunday, June 08, 2003

* «بسم‌الله»
طبق تحقيقاتي كه از طرف يك اكيپ 30 نفره متشكل از دانشمندان علوم پزشكي سوري به مدت سه سال روي اختلاف گوشت گوسفند قرباني شده با ذكر «بسم‌الله»‌ با گوسفنداني كه بدون ذكر اين واژه مقدس ذبح شده‌، انجام گرفته, تأثير معجزه‌آساي ذكر «بسم‌الله» در گوشت احشام و پرندگان بر آنان ثابت شده!
پروفسور خالد حواله، سخنگوي اين اكيپ تحقيقاتي گفت: در گوشت قرباني‌هايي كه بدون ذكر «بسم‌الله» ذبح شده‌اند، لخته خون و باكتري و ميكروب‌هاي در حال تكثير ديده شده اما اين موارد در گوشت حيواناتي كه با ذكر «بسم‌الله» ذبح شده‌اند،‌ مشاهده نشده است. نتايج اين تحقيق همچنين نشان داد كه در ذبح اسلامي، حيوانات كمتر اذيت مي‌شوند و در گوشت حيواناتي كه به روش غربي ذبح مي‌شوند، مسايلي نظير فساد زودرس ديده شده است.
آبنوس با ذكر «بسم‌الله» اين متن را شروع كرد ببينه استفاده از اين كلمه ميتونه روي مغز پوك آن 30 محقق و ديگر خيال پردازان تأثير بذاره؟!! يا شايد 30 محقق بفهمنند از گاو هم گاوتر تشريف دارند! آخه چنين عرايضي آن هم در قرن 21 ؟!!
لينك
در شهر قم راه حل مبارزه با فساد اينترنتي كشف و به اجرا در آمده.
در شهر قم دور تازه اي از برخورد با شرکتهاي فروشنده خدمات اينترنتي آغاز شده. يک منبع مطلع در شرکت مخابرات استان قم، کميته اي به نام کميته نظارت بر دفاتر اينترنتي در اين شهر تشکيل داده و بنابر تصميم اين کميته، روش جديدي براي فروش خدمات اينترنت در قم اجراء خواهد شد.
قرار شده کساني که خواهان خريد اشتراک يا کارتهاي اينترنت هستند، بايد در فرمي مشخصات شخصي مانند اسم، سن، تحصيلات و آدرس خود را بنويسند و همچنين با امضاي فرمي ديگر متعهد شوند که از ورود به سايتهاي مخالف با نظام جمهوري اسلامي و سايتهاي غير اخلاقي خودداري کنند.
در شهر قم 21 شرکت فروش خدمات اينترنتي، ISP، ماهانه به 100 هزار نفر از ساکنين اين شهر خدمات ارائه مي کنند و عمده خريداران اينترنت در اين شهر مانند بسياري از شهرهاي ايران، جوانان هستند.
«بسم‌الله»
اين آبنوس خودمون, از بعد از انقلاب تا 62 كه بلآخره رفع زحمت كرد, يك چيزي حدود 20-25 تا تعهد به انواع و اقسام كميته ها و نخست وزيري و دادگاه انقلاب و و.. داده بود. 3 تاش در رابطه با عدم تكرار به اقدام براي فرار غير قانوني از كشور بود. توي آخريش بعد از كلي گوش مالي, با دست خط مبارك امضا كرد كه در صورت تكرار اين عمل, مقامات امنيتي كشور شخص آبنوس را مفسد شناخته و اقدامات لازم بعمل مي آيد. باز هم ديديد كه امضاي آخري و وحشتي كه ميخواستيد توي دل يك پسر 20 ساله بندازيد ناموفق ماند. مطمئن باشيد كه ميدونم هستيد, اين تعهدهائي كه از جوانهاي شهر قم ميگيريد, دست كمي از مال من نميتونه داشته باشه!! مقامات محترم فكر نون باشيد كه خربزه آبه!
لينك


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin