PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Saturday, May 24, 2003

* براي بي تربيت ها
يك فلش جديد بدستم رسيده كه لينكش رو براتون پائين مطلب ميذارم. در ضمن ميخوام چهار كلام بيتربيتي بنويسم, براي همين از كساني كه احتمال داره بهشون بَر بخوره خواهش ميكنم يا نخوره يا ادامه نوشته و فلش رو بي خيال شَن و يك راست بريد سراغ آهنگ.
آقا پسر ما قربونش برم از بچگيش هيز و دخترباز بوده. يادم مياد دو سالش كه بود توي يك مهموني, همانطوري كه پستونكشو گوشه دهنش ميمكيد, رفت جلو و دستش را گذاشت روي رون برهنه ي زن دوستمون, خانم هم دست ميكشيد به سر پسر ما و ميگفت واي چقدر تو نازي, غافل از اينكه آقا پسر روي حساب ناز بودن خانم رفته بود جلو! از شما چه پنهون اونشب اين خانم يك دامن پوشيده بود كه اگر پسر پيغمبر هم بودي نميتونستي جلوي خودت و چشمات رو بگيري, چه برسه به پسر ما كه مشگل هيزي هم داشت, هنوز هم داره! اين حضرت هنوز ختنه نشده و فكر هم نميكنم با دلي كه من و مامانش داريم اين عمل صورت بگيره, مگر خودش هجده سالش كه شد دست بالا كنه! امشب با هم رفته بوديم حمام. ليفش زدم و گفتم بيا ليف رو بگير خودت بوبولكت رو بشور. گفت: چرا خودت نميشوري, اونجوري بهتر هست! بهش گفتم چطور بهتر هست؟ گفت: تو كه ليفم ميكني بيشتر خوشم مياد, و ادامه داد كه كِي بوبولك من اندازه مال تو ميشه؟ خودم رو جمع و جور كردم و آروم از توي وان حمام آمدم بيرون وايسادم كنار وان و گفتم ديگه بسه, تميز شدي! چندسال پيش هم يك تيكه توي اين مايه ها آمد. وقتي حمام ميكردمش بوبولكش بلند شده بود. پرسيد چرا ببولكم بعضي وقتها اينطوري بزرگ ميشه؟ منم مونده بودم چي بهش بگم! گفتم فكر ميكنم جيش داري. گفت: نه ندارم. گفتم: چيزي نيست خودش خوب ميشه. گفت: درد نميكنه, ولي باب (بابا) وقتي كف دستم رو ميمالم به نوكش خيلي خوشم مياد. فهميدم بعله موضوع ناموسيه.
يك بار هم دختر كوچيكم دو تا از دوستاش رو آورده بود خونه كه بازي كنن. آقا پسر هم كه باغ رو پر ميوه ديده بود, به هر كلكي بود قاطي بازي شد. يك وقت از پشت در شنيدم به سوئدي ميگه: نوبت تو هست و يكي از دخترها ميگه نه من آخر از همه هستم. در رو باز كردم رفتم توي اطاق, ديدم شلوارش رو كشيده پائين, دخترها دارن بوبولك آقا رو معاينه ميكنن. يادم مياد همين بازي رو منم بچه بودم دوست داشتم, ولي شلواها پائين نمي آمد.
اينم لينك كذائي, فقط يادتون باشه بايد با موس روي بدن افراد اشاره كنيد!
اينم آهنگ امشب !


   /)/)
   (';')
o(")(")


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin