PERSIAN WEBLOG

آبنوس             



.من از ادراک خويشتنم.  تو از ادراک خويشتنی.  ما از ادراک خويشتن خويش

My Facebook   ::   صـحـنـه   ::     معلومات عمومي   ::   RSS feed   ::   RSS feed   ::  نـامــه  ::  

Tuesday, April 29, 2003

٭ April 28
"هنگامي كه اندوه من به دنيا آمد"
هنگامي كه اندوه من به دنيا آمد از او پرستاري كردم و با مهر و ملاطفت نگاهش داشتم.اندوه من مانند همه چيزهاي زنده بالا گرفت و نيرومند و زيبا شد، و سرشار از شاديهاي شگرف. من و اندوهم به يكديگر مهر مي ورزيديم، زيرا كه اندوه دل مهرباني داشت و دلِ منهم از اندوه مهربان شده بود. هرگاه من و اندوهم با هم سخن مي گفتيم، روزهامان پرواز ميكردند و شب هامان آكنده از رويا بودند؛ زيرا كه اندوه زبان گويايي داشت، و زبان من از اندوه گويا شده بود. هرگاه من و اندوهم با هم آواز مي خوانديم، همسايگان ما كنار پنجره هاشان مي نشستند و گوش مي دادند؛ زيرا كه آوازهاي ما مانند دريا ژرف بود و آهنگ هامان پر از يادهاي شگفت. هر گاه من و اندوهم با هم راه مي رفتيم،مردمان ما را با چشمان مهربان مي نگريستند و با كلمات بسيار شيرين با هم نجوا ميكردند.بودند كساني كه از ديدن ما غبطه مي خوردند،زيرا كه اندوه چيز گرانمايه اي بود و من از داشتن او سرفراز بودم. ولي اندوه من مرد، چنان كه همه چيزهاي زنده ميميرند، و من تنها مانده ام كه با خود سخن بگويم و با خود بيانديشم. اكنون هرگاه سخن مي گويم سخنانم به گوشم سنگين مي آيند. هرگاه آواز مي خوانم همسايگانم براي شنيدن نمي آيند. هرگاه هم در كوچه راه مي روم كسي به من نگاه نمي كند. فقط در خواب صداهايي مي شنوم كه با دل سوزي مي گويند "ببينيد، اين خفته همان مردي است كه اندوهش مرده است."
"جبران خليل جبران"


April 26
روز خوبي نبود، كاش ميدونستم كه دارم چيكار ميكنم، خسته ام خسته از تكرار، از بودن، از همه چي خسته ام، مني در من هست كه گم شده!
امروز زن و شوهر جوونيو ديدم كه داشتن تو ماشين كتك كاري ميكردن!!!!!!!!!!!!
صحنه تلخي بود، منو برد تا ثانيه هاي كودكي، تا لحظه هاي دلهره، تا خستگي، تا احساس بيهودگي،.........
بچه ها گريه ميكردن جيغ ميزدن ولي مامان و بابا ......
كاش همون قدر كه دنيا بزرگ بود دل آدما هم بزرگ بود.
امروز اصلاً حال نداشتم، حس خوبي نيست اين بي هدفي.......
قصد عزيمت دارم، مامان خيلي تنهاست اما، گاهي فكر ميكنم اشتباهه رفتنم؟! ولي موندن واسه چي؟ واسه كي؟ ذهنم پر از دلايله بي دليله دلتنگيه...............
خداوندا كمك كمك كمك.........."
مسافر كوچولو
يه آهنگ هم من براتون بذارم :(


پي نوشت: بابا والله دوتا متن بالا رو از وبلاگ مسافر كوچولو كپي كردم, لينك وبلاگش رو هم زير مطلب گذاشتم, چكار ديگه بكنم كه اشتباه فكر نكنيد ؟!! :)


HOME

2002                                                                 AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2003  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2004  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2005  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2006  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2007  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2008  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2009  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2010  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2011  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC
2012  JAN , FEB , MAR , APR , MAY , JUN , JUL , AUG , SEP , OKT , NOV , DEC

                                                                                                                 





Balatarin